Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog

Buang masa dan sia-sia je. Sebelum aku melalut lebih panjang lagi marilah kita terus kepada tutorial.


Miss Syaza Tutorial Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog

Tapi takpe Syaza nak share jugak.

. Jangan malas salin je. Tak yah la letak lagu background MP3 tu. Kali ini kita belajar cara untuk buat music autoplay.

7 urusan dokumen nikah dan wali. Syaza nak share dengan korang cara nak letak lagu dalam blog terutamanya untuk bloggers2 baru ツ Bila blog kita ada lagu baru lah meriah. Pada tampilan Choose Skin silakan pilih template music.

Dashboard -- Layout -- Add a gadget -- Javascript HTML. Mungkin ramai yang dah tahu. Kalau nak autoplay tukar la takdigalakkan 8.

Dari awal hinggan akhirPutera Rock. Banyak jalan membuat lagu yang kita hendaki agar bisa terpasang di blog kita disini saya memilih cara yang menurut saya mudah. Nak senang bukak youtube pastu copy link mv yang korang suka dan paste kat ruang yang disediakan di Edit Playlist 6.

Ajar step by step. Ambil url tu saja. Okeh korang copy code yang aku bagi dekat ats sekali tu.

Jika iya kamu bisa ikuti cara menambahkan lagu di blog berikut. Gantikan dengan tulisan biru yang aku kasi tawu tadi tu. Selalunya kalau letak music biasa dia akan memekak je.

Kadang-kadang sesetengah content tu macam lagi syiok pula. Syaza nak share dengan korang cara nak letak lagu dalam blog terutamanya untuk bloggers2 baru ツ Bila blog kita ada lagu baru lah meriah. Caranya mudah je sebenarnya.

SCM Music Player adalah layanan pemutar musik berbasis web yang gratis dan Open Source untuk membawa pemutar musik ke website. Cara Nak letak lagu banyak banyak dalam blog Wanita oh wanita part 2 Lelaki oh lelaki Wanita oh Wanita part 3 Asal Usul Nama Kuching Tiga Tempat Menarik Di Kuching Sarawak Damai Selepas Sengketa Rahsia Nama Blogku Muflis. Macam mana cara dia.

How to insert background music into your blog. Tapi make sure korang Copy link yang MsR dah Boldkan tu je untuk. 8 beli bunga telur nak letak kat pelamin.

Ye bila aku kata salin maksud dia tak boleh copy and paste la tu. Lepas tick baru ada code-code tu. Click Dashboard Layout Add Gadget HTMLJavaScript.

Apa khabar geng lama juga aku tak beri kan tips baru untuk blog korang hari ni aku berikan satu tip bagaimana nak letak lagu atau musik sebagai latar belakang blog korang Ingat lagi tak tutorial yang lalu cara letak video kalau korang dah cuba atau dah letak kan video delete dulu html yang ade video tu kalau tak kang bagai nak pecah lak video dengan muzik sekali. SMC Music Player mendukung Blogger Tumblr Weebly dan lainnya. Maknanya bila kita masuk blog tu terus bunyi laguMcm sistem autoBukan yang kena klik lagu tu baru bunyi.

3 booking katering dan kanopi. Tekan embed code tu. Letak lagu dalam blog cara mudah Cara yang Senang Mudah Simple untuk letak lagu dalam blog korang.

A Pilih lagu yang nak di bahagian bertanda 1-wajib tekan GO selepas pemilihan di buat b Selepas itu pilih artis kesukaan mengikut abjad yang disediakan yang bertanda 2 c dah pilih copy html yang bertanda 3. 1 Bandung - barang hantaran dan door gifts VIP. Hi guys kali ni MsR nak share macam mane nak letak lagu dalam blog dengan cara mudah.

Next tekan Configure Setting 7. November 7 2013 at 356 PM. Open Youtube page and choose uolls favorite song Click on Share Embed Video mcm kat bawah tu.

Assalamualaikum comel segak sekalian Harini gue nak buat tutorial. So yang tak jadi tu cube tanya kawan korang yang bukak blog korang. Tak perlu nak kena sign in or main coding2 bagai.

Noor Maizan October 15 2016. Assalamualaikumgang putera kuAku nak tanya satu soalan jeMacam mana cara nak letak lagu dalam blog. Pastu saya try tak jadi.

Sila bukak layoutadd new gadgetscroll cari htmljavascript and click button tambah and taip code dekat bawah nitaip je semua sekali termasuk link youtube tu. Saya tanya awak ada dengar ke. Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog Hye semua.

Yang laen tak payah. Tick yang tempat aku suruh tick tu. Haaa tutorial la sangat kennns sebenarnya nak simpan buat rujukan sendiri je memandangkan aku sendiri dah lama giler cari tutorial nak masukkan lagu dalam post entry ni.

Berangan jadi cikgu jap. 2 uncang gula-gula untuk kanak2. Mula-mula korang pergi ke Youtube pilih lagu yang korang.

Terdapat 3 pilihan untuk pembaca Syoknyerblogging. Tapi sebelum itu akan saya jelaskan manfaat dan kerugian dalam memasukan lagu ke blog itu penting supaya sobat memahami. Hi guys kali ni MsR nak share macam mane nak letak lagu dalam blog dengan cara mudah.

Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog Hye semua. 4 survey tentang HIV test dan prosedur kahwin. Hi dalam entri merapu aku kali ni aku nak merepek sikit pasal akak-akak ada gak orang laki tapi mostly akak akak lah yang suka sangat letak lagu background kat blog diorang.

Simple n mudah aje. Lupa nak kasi tawu tempat yang kena. Tapi esoknya kawan saya tanya macam mana saya masukkan lagu dalam blog tu.

9 lace untuk sanding. Pastu nak ejas volume lagu bila ia mula-mula terpasang Tiera buat low volume je supaya tak mengganggu 9. Kita nak guna url yang dalam kotak oren tu.

Bagi memenuhi permintaan reader yang nak letak music dalam blog. Haii korang tentu sedang tercari2 macam mana nak letak lagu pada blog. Syaza nak share dengan korang cara nak letak lagu dalam blog terutamanya untuk bloggers2 baru ツ Bila blog kita ada lagu baru lah meriah.

Tutorial Letak Lagu AutoPlay Non Auto Play Dalam Entri. Tapi yg aku dpt cari ni untuk radio-radio bawah astro sahaja. Cara nak tambah muka surat dalam word.

Penat aku cari kat google x jumpa jumpa pun. So senang lah sket nak buat. Tadi time blogwalking ada some.

Sekarang kita dah mula menulis post. Ni aku nak ajar satu tutorial cara nak letak widget radio dalam blog korang. 1 salin code di bawah.

Kenapa Korang Tak Patut Letak Lagu MP3 Sebagai Lagu Background Blog. T_T Tenang di artikel Blog Rion ini akan membahas bagaimana sih cara masukin lagu ke blogspot. Saya dah buat.

Saya ada kecewa sikit. Yang dah tahu baik korang buat-buat tak tahu. Pastu kalau sape taknak dengo lagu leh je klik kat butang pause tu.

Untuk posting kali ini sy akan berkongsi cara untuk masukkan lagu kedalam blog anda. Ni teman nak kabor ni tak yah lah kak oiiiii. Cara Nak Letak Lagu dalam Blog Assalamualaikum.

Tak boleh nak stopkan tapi dengan letak autoplay senang je nak stop tak ler memekak je kan. So kepada yang tak tahu boleh cuba. Cara letak lagu dalam blog.

Last last aku crack sendiri benda ni dan alhamdulillah rezeki aku dapat buat. Cara ni aku fikir lebih baik lebih cepat dan lebih mudahini aku bagi 2 carasatu untuk simpan sahaja dalam akaun 4shared dan playlist.


Mizzruby Tutorial Letak Lagu Dalam Blog


Miss Syaza Tutorial Cara Nak Letak Lagu Dalam Blog


Hafizah Tutorial Letak Lagu Dalam Blog Guna Youtube


Mizzruby Tutorial Letak Lagu Dalam Blog

Post a Comment

Previous Post Next Post